Een officiële start op 11 april 2011, maar met al bijna een decennium aan ervaring op zak, geen onbekende in de evenementenbranche. Ieder evenement begint met een specifiek doel. Al voordat het ontwerp van de tekentafel rolt, moet duidelijk zijn waarom dit evenement plaats zal vinden. En minstens net zo belangrijk, kan het evenement ook de beoogde doelstellingen realiseren?
Evenementen van A tot Z
GT Events verzorgt de productie en realisatie van evenementen in eigen beheer of samen met vaste en bewezen betrouwbare partners. Dat geeft zekerheid. Zekerheid dat alles tot in de puntjes klopt, zodat sfeer, entourage, catering, entertainment en de locatie aan de gewenste eisen voldoen en het verwachtingspatroon van de bezoekers overtreft. Dat is ons doel.
Ruime ervaring op veel verschillende locaties
Met ruim 100 evenementen, op zeker 15 locaties (waaronder Amsterdam RAI, Jaarbeurs Utrecht, Gelredome, Walibi World evenemententerrein, Circuit Park Zandvoort, TT Circuit Assen, Brabanthallen ’s-Hertogenbosch, Trafficport Venlo, Evenementenhal Gorinchem en Venray, Race Park Meppen en Megaland Landgraaf), van indoor tot outdoor en van dag- tot weekendevenement: GT Events heeft de ervaring in huis. Ook grenzen hielden het enthousiasme niet tegen. Zo heeft GT Events ook meerdere eigen producties gehad in Duitsland.
Eigen producties van GT Events
GT Events ontwikkelt en produceert ook eigen evenementen. In 2011 stond Fast Car Festival (Circuit Park Zandvoort) op de agenda, wat een vervolg kreeg in 2012. Dit concept werd in eigen beheer ontwikkeld en geproduceerd. In 2013 kwamen er twee nieuwe merkgerichte evenementen bij, namelijk HondaFest en BimmerFest. Beide evenementen kregen wegens succes in 2016 voor het eerst een tweede editie, welke ook in 2017 opnieuw plaats hebben gevonden. In 2018 vond de laatste editie van HondaFest plaats, waarna GT Events de focus volledig op de BimmerFest heeft gericht.
Strategie tot realisatie
Met goed doordachte evenementen, worden doeltreffende communicatieboodschappen overgebracht. GT Events vertaalt de cultuur, het merk en de kernwaarden van een merk naar een eigen evenement. Ieder event is anders en vraagt om een specifieke aanpak. Onze specialisatie ligt in de basis bij de automotive branche, maar dankzij een sterk inlevingsvermogen profileren wij ook voor bedrijven en merken in andere branches. Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Kernwaarden
De drie kernwaarden van GT Events: persoonlijk, betrouwbaar en creatief. Deze kernwaarden vormen een solide basis om van ieder evenement een geslaagd geheel te maken. Dit beperkt zich niet alleen tot de uitvoering, maar ook het complete voor- en na traject, dat minstens zo belangrijk is. Daarnaast zijn wij van mening dat kwaliteit boven kwantiteit staat.